Subject: TEHIKi terviseandmetele juurdepääsu taotlus — müokardiinfarkti ravimeetodite uuring (EBIN nr 1.1-12/696)
From: "Pankaj Chejara" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Cc: "Mart Toots" <[email-masked]>, "Andres Mellik" <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Jun 2026 12:14:14 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Soovime ligipääsu Tervise ja Heaolu Infosüsteemide Keskuse (TEHIK)
hallatavatele terviseandmetele teadusprojekti jaoks, mis käsitleb
müokardiinfarktiga patsientide ravi (2023–2025) ning millele on antud
EBIN-i heakskiit (nr 1.1-12/696).

Taotlusele on lisatud järgmised dokumendid:

1.	EBIN-i heakskiit — heakskiidetud EBIN-i taotlus koos taotletud
andmeatribuutide täieliku spetsifikatsiooniga.
2.	Ajavahemike täpsustusdokument — patsientide riskitegurite
anamneesi väljavõtu ajavahemike kirjeldus.
3.	Valideeritud koodiloendid — valideeritud radioloogia,
laboratoorsete uuringute ja revaskularisatsiooni koodid asjakohaste
protseduuride ja uuringute tuvastamiseks.

Ajavahemike täpsustus ja valideeritud koodiloendid on TEHIK-uga juba
kooskõlastatud ning nende poolt kinnitatud, et tagada nõutava teabe
terviklikkus ja hõlbustada sujuvat andmete väljavõtu protsessi.

Palun andke teada, kui tekib lisaküsimusi või vaja on täpsustusi.

Best regards,

Pankaj Chejara, PhD

Data Scientist

Health Data Division

Applied Research Centre

+372 58601799  | [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

AS Metrosert

Teaduspargi 8 | 12618 Tallinn  | Riia 142, 50411 Tartu

www.metrosert.ee <http://www.metrosert.ee>

This e-mail may contain confidential information intended for the sole use
of the addressee of the e-mail. If you have received the email in error,
please inform the sender and permanently delete the email and any
attachments without copying, forwarding or disclosing its contents to any
other party.

<https://outlook.office.com/bookwithme/user/bd751abdde0d4b43b41c900b86ac1c
[email-masked]?anonymous&ismsaljsauthenabled&ep=bwmEmailSignature>

Book
<https://outlook.office.com/bookwithme/user/bd751abdde0d4b43b41c900b86ac1c
[email-masked]?anonymous&ismsaljsauthenabled&ep=bwmEmailSignature>  time
to meet with me